بک لینک

بک لینک

تاریخ : یکشنبه 19 بهمن 1399 زمان : 12:59 | بازدید : 108
نویسنده : ict | نظرات (0)

Image result for بک لینک چیست

 

شما باید از تمامی انواع بک لینک ها خریداری کنید. نباید از یک نوع بک لینک تعداد زیادی داشته و از نوع دیگر حتی یک لینک هم نداشته باشید. اگرچه قیمت خرید بک لینک ها متفاوت است و معمولا لینکهای فالو از سایتهایی که دامین اتوریتی بالایی دارند گرانقیمت تر است ، ولی سعی کنید بودجه خود را بصورت متعادل اختصاص دهید.

چه نوع بک لینک هایی باید خرید ؟

همانطور بک لینک چیست که توضیح دادیم ، یک وب سایت به تنوع در لینکسازی نیاز دارد ، همانطور که بک لینک فالو اهمیت دارد ، بک لینک های nofollow ، redirect  ، pbn  و انواع دیگر نیز اهمیت دارند و در کنار هم به دلیل اینکه جلوه ای طبیعی به لینک های خریداری شده می دهند ، تاثیر مثبتی در رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل خواهند داشت. علاوه بر نوع بک لینک ها ، شما باید در درج انکرتکست نیز تنوع را حفظ کنید و برای یک صفحه از عبارات مرتبط با کلمه کلیدی اصلی یا عبارات lsi به عنوان متن لینک های دریافتی استفاده نمایید.

توجه: منظور این نیست که همانقدر که در خرید بک لینک باکیفیت سرمایه گذاری می کنید ، لینکهای بی کیفیت نیز دریافت کنید. بلکه برای طبیعی نشان دادن بک لینک های دریافت شده ، می توانید تعدادی لینک بی کیفیت یا نوفالو و … را نیز با آنها ترکیب کنید. قبل از مطالعه ادامه مطلب ، حتما مقاله بهترین روش های ساخت بک لینک باکیفیت به شما کمک خواهد کرد.

دامنه های متفاوت

خرید بک لینک از دامنه های مختلف ، البته از دامین های معتبر و قوی ، بسیار مطلوب تر از وقتی است که شما فقط از یک سایت لینک بگیرید. همچنین تنوع در پسوند دامنه هایی که بک لینک می گیرید ، بسیار مهم است. مثلا فقط روی سایت هایی که .com هستند محدود نشوید و از دامنه های دیگری با پسوند دامنه .ir ، .org و .net نیز بک لینک بخرید.

وب سایت های ویکی

وب سایتهای ویکی (wiki) مانند ویکی پدیا ، وبسایتهای دایره المعارف یا اطلاعاتی هستند که برخی بصورت عمومی و برخی دیگر بصورت تخصصی و محدود به یک حوزه خاص فعالیت می کنند. خرید بک لینک از این سایتها که بازدید بالایی هم دارند ، نه تنها به اعتبار سایت شما می افزاید ، بلکه بازدید خوبی هم برای سایت ایجاد می کنند. معمولا این سایتها ، مثل ویکی پدیا ، منبع اطلاعاتی قابل اعتماد و محبوبی برای کاربران شناخته می شوند.

خرید بک لینک Edu و Gov

همانطور توضیح دادیم تنوع در دامنه ها و پسوند دامنه ها جهت خرید بک لینک اهمیت زیادی دارد. در این میان وبسایت های edu و gov ارزش بیشتری برای گوگل و اعتبار بیشتری نزد کاربران دارند. زیرا عمدتا وبسایت های دولتی یا دانشگاه ها و موسسات آموزشی هستند. در مقاله( آیا سایت edu و gov برای گوگل ارزش دارند؟ )این مسئله را بهتر توضیح داده ایم که پیشنهاد می کنیم مطالعه نمایید.

از آنها فالو می باشند. 

بک لینک وبلاگی : برای قوی کردن سایت یک سری وبلاگ ساخته می شود. که میتوانید در آنها لینک سازی کنید به این نوع بک لینک ها بک لینک وبلاگی می گویند. این نوع بک لینک ها در قسمت های مختلف وبلاگ ساخته می شوند. تاثیر این بک لینک ها قبلا بسیار خوب بود ، در حال حاضر تاثیری کمی برای سئو سایت دارند.

بک لینک شبکه های اجتماعی : در انواع شبکه های اجتماعی با قراردادن مطلبی و لینک دادن به سایت خود میتوانید از آنها بک لینک دریافت کنید. باتوجه به اینکه شبکه های اجتماعی امروزه پر بازدید هستند میتوانند گزینه مناسبی برای بک لینک گیری به حساب بیایند. بنابراین اگر شما برای افزایش رتبه سایت خود از بک لینک در شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنید، باید بدانید این کار تأثیری در رنکینگ سایت شما ندارد.اما شما می‌توانیدبا تولید محتوای قوی و جذاب مخاطبین شبکه‌های اجتماعی خود را به بازدید از وب سایتتان ترغیب کنید.

بک لینک رپورتاژی : سایت های که رپورتاژ اگهی  انجام میدهند میتوانید با انتشار متنی از سایت خود که لینک موردنظرتان در آن وجود دارد بک لینک دریافت کنید. این سایت ها به دلیل اعتبار و بازدید بالا میتوانند گزینه خوبی برای ارتقاء سایت شما باشند.

بک لینک pbn  وب سایت های پرایویت (قابل دید عموم نیست) و از قدرت محتوایی و دامین آتوریتی بالایی برخوردار هستند. به این نوع بک لینک ها ، بک لینک pbn می گوییم . تاثیر بک لینک pbn برای سئو سایت فوق العاده است.

بک لینک دانشگاهی ( رپورتاژ دانشگاهی EDU ) : سایت های دانشگاه های معتبر جهان که اغلب دانشجویان ، محققان و اساتید دانشگاه ها به این نوع سایت ها دسترسی دارند. و از قدرت فوق العاده زیادی برخوردار هستند و همچنین از دید گوگل بسیار معتبر میباشند.

 

مواردی که باید در  ایجاد بک لینک فالو رعایت کنید

1-ایجاد پایه قوی 

باید کلمه کلیدی انتخابی شما سرچ بالایی داشته باشید. در غیر اینصورت با سرچ پایین شانس زیادی برای سئو شدن نخواهید داشت زیرا افراد زیادی کلمه مورد نظر شما را جستجو نمیکنند.

 

2- ایجاد بک لینک در سایت های معتبر و پر بازدید

برای ایجاد بک لینک میتوانید از روش های گوناگونی مانند بلاگ و انجمن و کامنت و دیگر موارد استفاده نمایید. در واقع این سایت ها سایت هایی هستند که بازدید بالایی دارند و میتوانید بک لینک های مناسبی از انها دریافت کنید. 

در مجموع راه های زیر به صورت خلاصه برای دریافت بک لینک فالو استفاده می شوند:

– ایجاد محتوای فوق العاده

– پست مهمان

– قرار دادن لینک های دیگران تا لینک های شما را قرار دهند

برخی از پلتفرم هایی که می توانید از آن ها برای لینک سازی خارجی استفاده کنید:

virgool.io

Tumblr

Mozilla

Photobucket

Somuch

backlinksfa

Backlink

Facebook

Instagram

Twitter

LinkedIn

Snapchat

Goodreads

Reddit

Tumblr

Pinterest

Flickr

Quora

Periscope

3- هوشمندانه کامنت تولید کنید

از آنجایی که ربات های گوگل به هر حرکتی از جانب شما حساس هستند باید بدانید مطالب و نظراتی که منتشر میکنید نباید وارد حیطه اسپم شود. اگر ربات ها احساس کنند مطلب شما تطابقی با سایت و موضوع مورد نظر ندارد آن را حذف خواهد کرد.

برای جلوگیری از این موضوع میتوانید در سایت هایی که هم راستا با محتوا سایت شما هستند فعالیت کنید.

از لینک فالو در این موارد استفاده می کنیم:

– مطالب مرتبط

– محتوای مفید برای بازدید کنندگان

– لینک های داخلی سایت خودتان

و از لینک نو فالو برای موارد زیر :

– مطالب نامرتبط

– لینک های وابسته به سایت

– لینک های اسپانسر

– لینک های تبلیغاتی

– کامنت ها

– لینک های فوتر سایت

 

زمانی که لینک مطالب سایت شما در سایت های دیگر قرار بگیرد گوگل تشخیص خواهد داد که سایت شما و مطالبی که در آن ارائه می دهید از نظر مردم قابل اعتماد و کاربردی است. در نتیجه به عنوان یک سایت و مطلب معتبر آن را در نظر میگیرد. 

خوب ، در هسته آن ، لینک سازی اساساً نسخه آنلاین شبکه های به سبک قدیمی است.

 

این شباهت به گردش در یک اتاق ، توزیع کارت ویزیت ، ایجاد روابط و روابط و امید است که روزی بتوانید از این روابط بهره مند شوید.

 

در مورد ایجاد لینک ، این مزیت یک پیوند است. هر پیوندی که به سمت شما برگردانده می شود مانند یک رای پشتیبانی است.

 

خارج شدن از آنجا و انجام برخی از شبکه های آفلاین به سبک قدیمی هنوز قسمت عمده ای از چگونگی ایجاد روابط در تجارت است و برقراری ارتباط با مردم نحوه امنیت لینک های واقعی است.

 

ببینید همه اینها چگونه به هم ربط دارند؟

 

بنابراین ، برای به دست آوردن بک لینک جدید ، می توانید شبکه های آنلاین و آفلاین را امتحان کنید.

 

شبکه های آنلاین می توانند در یک سایت رسانه های اجتماعی مانند LinkedIn یا حتی توییتر رخ دهند. ببینید چه کسی در صنعت یا طرحی مشابه کار می کند و چند پیام دوستانه ارسال کنید.

 

در مورد شبکه آفلاین ، شما احتمالاً از قبل تمرین را می دانید. دفعه بعدی که در یک رویداد تجاری یا کنفرانس هستید و در اتاق کار می کنید - یا حتی با مردم در شهر ملاقات می کنید - به یاد داشته باشید هر کسی با یک وب سایت می تواند یک همکاری بالقوه باشد.

 

اگر حضور آنلاین خود را حتی در حالت آفلاین در ذهن داشته باشید ، از فرصت پیوندی که در دنیای واقعی می یابید متعجب خواهید شد.

 

این قطعاً یک استراتژی بلند مدت است که احتمالاً برای مدتی نتیجه نخواهد داد. قبل از اینکه از این رابطه بهره مند شوید باید با کسی رابطه برقرار کنید. بنابراین ، آن را به عنوان یک سرمایه گذاری در نظر بگیرید - اما این یک سرمایه گذاری در بسیاری از زمینه های زندگی و کار شما است ، نه فقط نمایه لینک دهی شما.

 

بک لینک بد: 4 نمونه از مواردی که باید از آنها اجتناب کرد

همانطور که قبلاً گفتم ، جایی که خوب است ، بد نیز وجود دارد.

 

تا زمانی که درک درستی از آنچه باید جستجو می کنید ، به ساخت پیوند وارد نشوید.

 

باید در مورد انواع پیوندهای زیر احتیاط کنید. برخی از آنها می توانند تأثیر بسیار ناخوشایندی در وب سایت شما داشته باشند.

 

1. پیوندهای پرداخت شده

قبل از ادامه کار ، بگذارید فقط بگویم: همه پیوندهای پرداختی بد نیستند.

 

مواردی وجود دارد که پیوند برای پرداخت ممکن است مبادله قابل قبولی باشد ، به عنوان مثال فضای تبلیغاتی پولی در وب سایت یا نشریه آنلاین. این نوع موارد کاملاً خوب است - البته با توجه به اینکه این سایت به نظر شما بسیار مرتبط است.

 

سپس لیست های فهرست پولی (مانند لیست کسب و کار Yellow Pages) وجود دارد که لینک های خوبی برای خود هستند.

 

اما تعداد زیادی دایرکتوری با کیفیت پایین نیز وجود دارد که بهتر از هرزنامه نیستند. اینها می توانند منجر به کشاورزی پیوندی شوند.

 

هر کاری انجام می دهید ، به آرامی دور پیوندهای پولی بروید. همیشه با احتیاط به آنها نگاه کنید. آنها مطمئناً توانایی کار کردن دارند و کمی به وب سایت شما قدرت می بخشند. شما فقط باید منبع (به ویژه مرجع دامنه) را با دقت تجزیه و تحلیل کنید تا تصمیم بگیرید ارزش مبادله ارزش آن است یا خیر.

 

وقتی صحبت از آن می شود ، گوگل و سایر موتورهای جستجو همیشه پیوندهای ساخته شده را نسبت به پیوندهای پولی و پیوندهای به دست آمده را نسبت به پیوندهای ساخته شده ترجیح می دهند.

 

بنابراین ، بیش از حد وقت و منابع خود را صرف تعقیب پیوندهای پولی نکنید!

 

2. پیوندهای پنهان

پیوندهای پنهان یک روش ناخواسته و کلاه سیاه برای جستجوگرها است که باید به هر قیمتی از آن اجتناب کرد - استثنا.

 

اگر وب سایتی موافقت کرد پیوندی به شما بدهد - چه رایگان و چه پولی - اما فقط از پیوند مخفی استفاده می کند ، حتی به آنجا نروید.

 

حالا ، یک لینک مخفی دقیقاً چیست؟ هر پیوندی در یک وب سایت است که صاحب سایت به معنای واقعی کلمه از نظر کاربران و Google پنهان کرده است.

 

برخی از نمونه ها شامل متن سفید روی زمینه سفید یا متن سیاه روی زمینه سیاه ، پیوندهایی است که در علائم نگارشی کوچک پنهان شده اند (مانند این) و اندازه متن پیوند آنقدر کوچک است که عملاً برای چشم قابل مشاهده نیست.

 

افراد این کار را برای مخفی کردن بسیاری از پیوندها در وب سایت خود انجام می دهند و این 100 درصد یک روش کلاه سیاه است. اگر سایتی با لینک های پنهان زیاد به شما لینک می دهد ، می تواند بر شما تأثیر منفی بگذارد.

 

این یکی دیگر از دستورالعمل های کیفیت Google است. آن وب سایت جریمه خواهد شد. در نتیجه ، مجازات آنها کیفیت پروفایل بک لینک شما را پایین می آورد.

 

3. هرزنامه انجمن و وبلاگ

من در اینجا از کلمه "هرزنامه" استفاده می کنم ، زیرا انجمن ها و وبلاگ ها می توانند روش خوبی برای ایمن سازی بک لینک ها باشند.

 

ترفند این است که آنها باید بسیار انتخابی و معتبر استفاده شوند.

 

انجمن ها روش آنلاین برای ایجاد شبکه و ایجاد روابط هستند. وقتی حضوری معتبر در یک انجمن داشته باشید ، احتمالاً افراد از یک پیوند مفید واقعاً خوب تشکر می کنند.

 

قبلاً بلاگ ها و انجمن ها برای ایجاد ارتباط با وب سایت شما بسیار م effectiveثر بودند. مسئله این است که اکنون این روش تقریباً به طور کامل توسط سئوکاران کلاه سیاه خراب شده است. آنها بدون در نظر گرفتن موضوع یا ارتباط با مکالمه در حال انجام ، از وبلاگ ها و انجمن ها برای کاشت لینک در بخش نظرات در اینترنت استفاده می کنند.

 

آنها هیچ ارزشی برای مکالمه ندارند. بعضی اوقات فقط یک پیوند وجود دارد و هیچ متنی وجود ندارد. گاهی اوقات پیوند با یک جمله به انگلیسی شکسته همراه است

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش