چیدمان وب سایت

چیدمان وب سایت

تاریخ : چهارشنبه 16 مهر 1399 زمان : 9:28 | بازدید : 43
نویسنده : ict | نظرات (0)

The Fifteen Project Process: Web Design and Content Creation - Fifteen

 

طراحی چیدمان وب سایت کار سختی نیست ، به خصوص اگر اشتباهات رایجی را که باید از آنها اجتناب کنید ، می دانید. در این پست ، مراحلی را که باید برای رسیدن به آرایش کامل وب سایت طی کنید ، طی می کنیم. ما آنچه را که هر سازنده وب سایت جدید قبل از شروع یک پروژه جدید باید بداند و انجام دهد ، و آنچه را که باید برای جلوگیری از لغزش مورد توجه قرار دهند ، پوشش خواهیم داد.

 

این مراحل نه تنها جنبه های طراحی بلکه نکات کلی گردش کار را نیز شامل می شوند. در این صفحه نحوه شروع کار و مراحل اصلی در روند کار طراحی را بررسی می کنیم ، و در صفحه 2 راهنمایی های کلی در مورد نزدیک شدن به طراحی وب سایت و نکاتی در مورد جمع بندی یک پروژه را پیدا خواهید کرد. این توصیه را دنبال کنید و به زودی در ایجاد طرح بندی حرفه ای وب سایت قرار خواهید گرفت. همچنین ممکن است بخواهید در مورد Atomic Design به عنوان راهی برای ساخت سایت خود مطالعه کنید.

 

هنوز به دنبال میزبان هستید؟ نگاهی به سئو چیست  راهنمای ما برای بهترین خدمات میزبانی وب و بهترین سازندگان وب سایت در حال حاضر. و اینجا پوشش داده نشده است ، اما صفحات خطای خود را فراموش نکنید! نگاهی به بهترین 404 صفحه ما برای الهام گرفتن.

 

شروع شدن

01. موفقیت را به معنای موفقیت تعریف کنید

شخص دارای لپ تاپ به ریشه هدف طراحی خود بپردازید

قبل از شروع کار ، باید بدانید که برای چه کاری طراحی می کنید. علاوه بر توضیحات سایت ، باید بدانید که انتظارات از آن چیست. برای مثال یک سایت خبری را در نظر بگیرید. هدف چیست؟ آیا ایجاد هرچه بیشتر برداشت تبلیغات ممکن است یا ارائه بهترین تجربه خواندن است؟ چگونه این اهداف اندازه گیری می شود؟

 

طراحی مجدد خوب لزوماً پر زرق و برق ترین نیست ، بلکه آنهایی است که با گذشت زمان عملکرد را بهبود می بخشد. صحبت با مشتری های خود قبل از شروع طراحی کلید تعریف همه این موارد است. شما باید یاد بگیرید که نگرانی ها و اهداف آنها فراتر از SOW نوشته شده (بیانیه کار) چیست.

 

02. سایت فعلی را بفهمید

بیشتر اوقات ، مشارکت طراح در یک پروژه چیزی نیست که به طور جداگانه اتفاق بیفتد. مشتری ها همیشه برای شروع کاری از ابتدا با شما تماس نمی گیرند. در بیشتر موارد شما باید سیستم موجود را درک کنید ، و اگر پروژه شما به منظور به چالش کشیدن آن است ، فرصت هایی برای تکامل آن پیدا کنید یا آن را همانطور که هست دنبال کنید.

 

گزینه ها بی حد و حصر است. درک اینکه چه چیزی از منظر طراحی وجود دارد ، مهم است اگر شما به سرعت حرکت کنید و موقعیت های نوآوری را تشخیص دهید ، در مقابل نیاز به به چالش کشیدن آنچه ایجاد شده است و به عنوان فردی که قادر به درک نیازها نیست ، وجود دارد.

 

03. اوایل طرح ها را با مشتری به اشتراک بگذارید

هنگام ارائه یک مفهوم تعاملی یا طراحی "نگاه و احساس" ، باید اطمینان حاصل کنید که شما و مشتری هر دو در اسرع وقت در یک صفحه قرار می گیرند. قبل از به اشتراک گذاشتن مفهوم با مشتری ، از صرف وقت زیاد برای آن خودداری کنید.

 

پس از تصویب مفهوم اولیه می توانید کمی آرام شوید و شروع به تولید کنید. اما پس از ارائه اولین مفهوم ، اگر مشتری عاشق آن نمی شود ، باید بازخورد کافی جمع کنید تا یک مفهوم دوم ، مناسب تر ، به جدول بیاورید.

 

گردش کار طراحی کنید

04. ابتدا طرح را حل کنید

این بسیار واضح به نظر می رسد ، اما من اغلب اوقات متوجه شده ام که طراحان قبل از اینکه به مسئله ای که می خواهند حل کنند ، فکر می کنند ، مستقیماً وارد کار خود می شوند. طراحی مربوط به حل مشکلات است و این مشکلات از طریق شیب یا سایه حل نمی شوند ، بلکه از طریق طرح خوب و سلسله مراتب مشخص قابل حل هستند.

 

در مورد محتوا ، طرح و قابلیت ها فکر کنید. اطمینان حاصل کنید که این افکار با اهداف مشتری شما مطابقت دارند و در صورت تمایل آنها را به اشتراک بگذارید.

 

05. ترسیم یک چارچوب سطح بالا را شروع کنید

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش